Mina ponnysar

Hej! Allihopa!! Jag hade fått ett mejl får en av er läsare som har undrat om jag kan skriva om alla hästar som jag har ägd och varför jag inte har de kvar. och så hade jag lovat er som önska det.

 Okej!! Det första hästen jag hade hette Oliver och han hade jag bara i några veckor för att när han kom till oss så blev han halt som tänkte vi att han inte var så bra på att hoppa så vi sålde honom tillbaka. Han var brun men jag visste inte så mycket om honom så han räknas inte som min egen ponny. (Sorry jag har inte någon bild!!)

 

(hästen ovan) Hästen jag köpte efter Oliver köpte jag Athos för min Kusin Linda. Han var en B ponny och jag hade honom på mitt Ridläger. Han var en grå ponny som var jättemysig. Vi sålde honom för att jag tyckte att jag blev för stor och jag kunde inte tävla honom mer. Så nu är han hos min kusin igen och jag ska rida honom igen på sommaren Jippi!!!!

Sen köpte jag en c ponny som heter shanna som var en skäck (vit-brun) hon hade jag hela sommaren men hon kunde inte bli en sån häst som kunde komma högt upp i tävlingar och det var därför jag sålde henne och köpte Tonka. (hästen nedanför hoppas ni ser var det är)

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback