mitt schema för nästa vecka

hejhej detta är mitt schema över nästa vecka. mina kusiner är här hela veckan för att det är deras påsklov nu.
Måndag- vanlig skoldag och efter skolan ska jag till Billdals ridklubb och rida till för att min ponny vilar så jag passar på att rida till på andra hästar.
Tisdag- då har vi matteprov Kul!... sen kommer min pappa och hämtar mig så åker vi till Lindome där vi ska kolla på ett stall där som Tonka ska kanske stå på om det är fint men det hoppas jag.
Onsdag- en ganska tråkig dag har inget roligt efter skolan att göra men jo min kusiner är ju här så då kanske dag blir bättre.
Torsdag- sista dagen i skolan och då börjar mitt påsklov
Fredag/Lördag/söndag- blir det en tradition dag som vår familj alltid har varje påsk (äggjakt, äggfajt och sånt) och på söndag åker mina kusiner tillbaka till Malmö och jag åker till min pappa på måndag eller söndag och tränar Tonka inför tävlingsbanan.  
jag lovar att jag ska skriva mitt ridschema men nu vilar ju Tonka så det finns inget ridschema nästa vecka.
 
//Nicole =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback