super morötter!

tjabba!! om ni undrar om mitt intressanta rubirk så sitter jag med datorn i knät och min lillebrosha sitter och kollar på tv och då kom det en serie om super morötter!! Hahhahahaha detta är min kvälls humor.
jag tog en liten tupplur medan det var Earth hour så hela huset var släckt och jag sov lite.
Imon kommer jag nog vakna tidigt för att åka och simma men jag orkar inte direkt att vakna kl 7 på en söndag och simma ingen höjdare. sen ska min lillebror spela ishockey och jag ska sitta i en ishall i 1 timme och sedan ska min mamma springa ett lopp som uppvärming för göteborgs varvet och då ska jag stå där och frysa sen kommer mina kusiner och jag måste gör lite läxor.. längtar tills imon säger vi....
jag ville bara säga att det var en av mina bästa dagar idag att tillbringa den med en underbar tjej som jag har saknat till 1000 och jag ville bara tack dej Alexandra Du är bäst <3
 
//Nicole






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback