tjabba hallo allihop!!

hejhej. Vill bra säga tack till er som läser min blogg tumme upp!! Jag har ju haft blogg förut som många av de läsarna följer nog denna blogg. Nu är jag hemma ensam och lyssnar på musik och kollar på några hopptävlingar som jag ska försöka anmäla mig på. Resten av dagen blir nog lugn lite gäster kommer över senare men det är Mammas kompisar så inte så mycket gäster till mig. Imon ska jag väkna tidigt för att simma med några gamligar eller äldre folk som vill ha mig i deras triatlon klubb. och sen kommer min kusiner på kvällen då vrider vi upp spännligen lite mer. och jag lovar att sätta upp ett schema över min veckan. och för att min lilla bebis ponny är borås och vilar lite som longeras han bara lite för att förra och förr förra veckan var ganska mycket träning men runt på påsklovet kommer träningarna börja igen innan vi ska på tävlingsbanan!!!!!
//nicole =)
på bilden är det min ponny som jag äger just nu Tonka och imon kanske det kommer ett inlägg om jag mina hästar jag har  haft!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback